Reklamní bannery – pohodlná a výhodná forma venkovní reklamy
Zřetelně nejlepší! Ukažte svojí firmu, dokud ta neudělá konkurence!
VENKOVNÍ REKLAMA PRO KAŽDÉHO
Místní podnikatelé a také malé a střední podniky nemají mnoho příležitostí k využívání reklamy v hromadných sdělovacích prostředcích, jako jsou rozhlas a televize. Internetová reklama také nestačí.
Proto stojí za to vsadit na venkovní reklamu. Její výhodou je viditelnost ve veřejném prostoru. Zákazník si jí všimne a nelze ji zablokovat. Venkovní reklama má také dlouholetou tradici, a to i v České republice, kde jsou například pečlivě restaurovány části předválečných malovaných vývěsních štítů a reklam, které byly nalezeny při renovaci fasád.
Tisk reklamních bannerů – jaký druh zvolit: laminované nebo potahované?
Volba je závislá na umístění reklamního banneru.
- Laminovaný banner s hmotností 510 g/m2 je levnější, ale méně odolnou variantou. Skládá se ze speciální nosné sítě potažené (laminované) plastovými vrstvami, na kterých bude reklama vytištěna. Osvědčuje se v interiérech, tedy jak v sídle společnosti, tak při konferencích nebo veletrzích v uzavřeném prostoru. Vzhledem k tomu, že je méně odolný vůči silným nárazům větru, může být venku umístěn pouze na rovných, velkých površích tak, aby přiléhal např. ke stěnám nebo fasádám. Jelikož je tužší než potahovaný banner a také méně odolný vůči nízkým teplotám, je vhodný pro venkovní vystavení pouze v případě, že je zavěšen na několik měsíců, maximálně na půl roku.
- Potahovaný banner s hmotností 450 g/m2 je odolnější, a proto také dražší. Je vyroben z plastu PVC, ve kterém je zatavená nosná síť. Tato síť má také vyšší hustotu než v laminované verzi. O takovém banneru stojí za to přemýšlet v případě, že má být reklamou společnosti v náročnějších povětrnostních podmínkách a delší dobu. Je pružnější a méně náchylný k účinkům počasí, reklama na něm by měla vydržet až 3 roky.